torstai 7. marraskuuta 2013

Oikein ihanaa ja pirtsakkaa huomenta!

Huomenta huomenta huomenta.... 

voi kumpa saisin itseni hereille ja silmät pysyisivät ihan totaalisen auki. Tämä aamu ei lähtenyt mitenkään mahtavasti käyntiin. Nukuin pommiin ja tietenkin tuli ihan kamala kiire. Tykkään tehdä asiat aamuisin kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista kiirettä ja aamu huipentui siihen, että sain juosta taas kerran bussipysäkille niinkuin joka aamu. Kumminkin kerkesin bussiin ja pääsin ajoissa töihin. Töissä tärkein asia ensin eli kahvinkeitin päälle ja kuppi kahvia naamaariin niin johan alkaa päivä näyttämään kirkkaamalta. 

Eilen töistä tultuani lähdin heti koiraa ulkoiluttamaan ja tutustumaan lähialueen lenkkipolkuihin. Oikein kivoilta lenkkipolut vaikuttivatkin ja oikein paljon siellä tuli kaikenkarvasia koirakavereita vastaan. Kuljimme jonkin matkaa kunnes päätin, että olisikohan aika kääntyä takaisin koska minulla ei ollut minkäänlaista käsitystä missä olimme. Noh tästä vielä viisaampana päätin lähteä kävelemään kotiin päin valaisematonta lenkkipolkua. Kotimatka kestikin sitten hieman pitempään koska taisimme hieman eksyä :D (heheh) silloin ei tosin naurattanut.

Kotiin päästyäni söin ja halusin rentoua sohvalla hetken televisiota katsoen jonka jälkeen minulla oli kamalat suunnitelmat mitä kaikkea siivoan ja missäkin järjestyksessä. Mitään en kumminkaan saanut aikaseksi, koska minä nukahdin sohvalle. Minusta tämä on ihan kamalaa siis tälläinen syys/kaamos väsymys vai voiko tätä enää miksikään syysväsymykseksi sanoa, koska kohtahan on jo melkein marraskuun puoliväli ja ei ole enää kauaa kun on joulu. Ehkäpä tässä pitäisi jonkin sortin vitamiinipommeja rueta syömään tai keksiä jokin muu energianlähde ettei simahda heti kuuden aikaan kun tulee töistä kotiin. 

Tänään kumminkin töitten jälkeen keskustaan kiertelemään ja katselemaan josko siellä vaikka näkyisi joululahjoja. Ensiksi minun kumminkin tulisi tuoda kotiin vähän joulufiilistä ja ostella hieman joulukoristeita sinne. Aikaisemmin en ole tälläisestä välittänyt ja en ole millään muotoa koristellut kotia joulua varten, mutta nyt on sellainen fiilisi että jonkinlaisia joulukoristeita voisin ostaa. Ehkäpä niistä sitten lisää myöhemmin. 

Nyt pitää mennä elikkäs moikkelis moi ja terkut kaikille.

-Nina-




tiistai 5. marraskuuta 2013

Ensimmäinen

Hyvää huomenta täältä sateiselta Vantaalta!


Minä en oikein tiedä oikean laista tapaa aloittaa tätä kirjoitusta, joten kerron ensin hieman itsestäni. Olen 26-vuotias nainen joka on jo pitemmän aikaa miettinyt tällaisen blogin perustamista ja nyt koin sen ajankohtaiseksi. Tänne olen ajatellut purkaa ajatuksiani ja jakaa niitä teidän kanssa.  Olen kiinnostunut muodista, tatuoinneista ja musiikista niin kuin yleensä varmasti monet muutkin. Äsken minulla vain vilisi pään sisällä ajatuksia mistä kirjoittaisin, mutta nyt pää lyö taas ihan tyhjää. Ehkä minua kumminkin hieman jännittää (heh). 

Joten ehkä nyt vain kerron itsestäni hieman enemmän kuin tuon verran. Olen muuttanut Savosta pääkaupunkiseudulle noin 4vuotta sitten. Olen viihtynyt täällä oikein mainiosti. Aikaani kulutan käymällä arkisin töissä Vantaalla, koiran kanssa ulkoillen ja telmien ja myöskin kotiaskareita unohtamatta. Viikonloput on toisinsanoen pyhitetty rentoutumiselle ja ystävien näkemiselle. 

Se riittäköön minusta. Odotan joulua jo aika innoissani, koska pääsen silloin moikkaamaan perhettäni ja nautiskelemaan ihanista jouluherkuista, mutta sään puolesta ei tule oikein jouluntuntua koska koko ajan vain sataa vettä ja nyt on jo marraskuu.
Odotan myöskin Tallinan reissua, jonne olen menossa tämän kuun lopussa. 

Olen pahoillani tälläisistä sekavista kirjoituksista, mutta en tosiaan tarkalleen ottaen tiennyt miten olisin saanut ne karanneet ajatukset kiinni. Olin tosiaan ihan intoa täynnä rupeamassa kirjoittamaan tänne kaikenlaista esim itsestäni, mutta jostain syystä kissa vei kieleni.

Loppuun kuitenkin tälläinen ihana kuva piristävästä tyypistä joka odottaa, kun tulen töistä kotiin.






Terkut kaikille

-Nina-