Huomenta huomenta huomenta....
voi kumpa saisin itseni hereille ja silmät pysyisivät ihan totaalisen auki. Tämä aamu ei lähtenyt mitenkään mahtavasti käyntiin. Nukuin pommiin ja tietenkin tuli ihan kamala kiire. Tykkään tehdä asiat aamuisin kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista kiirettä ja aamu huipentui siihen, että sain juosta taas kerran bussipysäkille niinkuin joka aamu. Kumminkin kerkesin bussiin ja pääsin ajoissa töihin. Töissä tärkein asia ensin eli kahvinkeitin päälle ja kuppi kahvia naamaariin niin johan alkaa päivä näyttämään kirkkaamalta.
Eilen töistä tultuani lähdin heti koiraa ulkoiluttamaan ja tutustumaan lähialueen lenkkipolkuihin. Oikein kivoilta lenkkipolut vaikuttivatkin ja oikein paljon siellä tuli kaikenkarvasia koirakavereita vastaan. Kuljimme jonkin matkaa kunnes päätin, että olisikohan aika kääntyä takaisin koska minulla ei ollut minkäänlaista käsitystä missä olimme. Noh tästä vielä viisaampana päätin lähteä kävelemään kotiin päin valaisematonta lenkkipolkua. Kotimatka kestikin sitten hieman pitempään koska taisimme hieman eksyä :D (heheh) silloin ei tosin naurattanut.
Kotiin päästyäni söin ja halusin rentoua sohvalla hetken televisiota katsoen jonka jälkeen minulla oli kamalat suunnitelmat mitä kaikkea siivoan ja missäkin järjestyksessä. Mitään en kumminkaan saanut aikaseksi, koska minä nukahdin sohvalle. Minusta tämä on ihan kamalaa siis tälläinen syys/kaamos väsymys vai voiko tätä enää miksikään syysväsymykseksi sanoa, koska kohtahan on jo melkein marraskuun puoliväli ja ei ole enää kauaa kun on joulu. Ehkäpä tässä pitäisi jonkin sortin vitamiinipommeja rueta syömään tai keksiä jokin muu energianlähde ettei simahda heti kuuden aikaan kun tulee töistä kotiin.
Tänään kumminkin töitten jälkeen keskustaan kiertelemään ja katselemaan josko siellä vaikka näkyisi joululahjoja. Ensiksi minun kumminkin tulisi tuoda kotiin vähän joulufiilistä ja ostella hieman joulukoristeita sinne. Aikaisemmin en ole tälläisestä välittänyt ja en ole millään muotoa koristellut kotia joulua varten, mutta nyt on sellainen fiilisi että jonkinlaisia joulukoristeita voisin ostaa. Ehkäpä niistä sitten lisää myöhemmin.
Nyt pitää mennä elikkäs moikkelis moi ja terkut kaikille.
-Nina-
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti