tiistai 5. marraskuuta 2013

Ensimmäinen

Hyvää huomenta täältä sateiselta Vantaalta!


Minä en oikein tiedä oikean laista tapaa aloittaa tätä kirjoitusta, joten kerron ensin hieman itsestäni. Olen 26-vuotias nainen joka on jo pitemmän aikaa miettinyt tällaisen blogin perustamista ja nyt koin sen ajankohtaiseksi. Tänne olen ajatellut purkaa ajatuksiani ja jakaa niitä teidän kanssa.  Olen kiinnostunut muodista, tatuoinneista ja musiikista niin kuin yleensä varmasti monet muutkin. Äsken minulla vain vilisi pään sisällä ajatuksia mistä kirjoittaisin, mutta nyt pää lyö taas ihan tyhjää. Ehkä minua kumminkin hieman jännittää (heh). 

Joten ehkä nyt vain kerron itsestäni hieman enemmän kuin tuon verran. Olen muuttanut Savosta pääkaupunkiseudulle noin 4vuotta sitten. Olen viihtynyt täällä oikein mainiosti. Aikaani kulutan käymällä arkisin töissä Vantaalla, koiran kanssa ulkoillen ja telmien ja myöskin kotiaskareita unohtamatta. Viikonloput on toisinsanoen pyhitetty rentoutumiselle ja ystävien näkemiselle. 

Se riittäköön minusta. Odotan joulua jo aika innoissani, koska pääsen silloin moikkaamaan perhettäni ja nautiskelemaan ihanista jouluherkuista, mutta sään puolesta ei tule oikein jouluntuntua koska koko ajan vain sataa vettä ja nyt on jo marraskuu.
Odotan myöskin Tallinan reissua, jonne olen menossa tämän kuun lopussa. 

Olen pahoillani tälläisistä sekavista kirjoituksista, mutta en tosiaan tarkalleen ottaen tiennyt miten olisin saanut ne karanneet ajatukset kiinni. Olin tosiaan ihan intoa täynnä rupeamassa kirjoittamaan tänne kaikenlaista esim itsestäni, mutta jostain syystä kissa vei kieleni.

Loppuun kuitenkin tälläinen ihana kuva piristävästä tyypistä joka odottaa, kun tulen töistä kotiin.






Terkut kaikille

-Nina-




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti