Heippa Hei arvon kansalaiset!
Tänään heräsin ja ajattelin, että milloinkahan minun pieneen päähäni menisi että voisin herätä vaikka puolta tuntia ennen kuin on pakko ja tulee kamala kiire. Tähän löytyy yksinkertainen selitys: minä ja vain minä itse rakastan nukkumista. En nouse varmastikaan yleensä vasta silloin kun on ihan pakko. Tähän pitäisi kyllä nyt tulla joku muutos. Eilen kävin noutamassa kuntosalikortin ja tästä se parempi ja terveellisempi elämänvaihde onkin nyt sitten polkaistu käyntiin.
Olen mielessäni ajatellut etten aseta itselleni liian korkee rimaa tässä kuntosaliharrastuksessa, ettei mielenkiintoni katoa asian suhteen. Nyt minusta tuntuu, että olen erittäin motivoitunut ja haluankin aloittaa sen heti vain kuin mahdollista eli pian. Ajattelin aloittaa käymällä salilla 3 kertaa viikossa näin aluksi josta tahtia voi vain sitten kiristää. Kyseinen sali jossa ajattelin rueta käymään on auki 24/7h. Tästä olinkin hieman innoissani eilen kotiin saavuttuani ja mietiskelin kuinka ihanaa olisi jos vain tulevaisuudessa jaksaisin herätä aikaisin ja mennä kuntoilemaan ennen töihin tulemista.
Toinen asia, mainitsin edellisessa tekstissä olevani niin sanotussa "shoppailulakossa", mutta täytynee myöntää että sorruin kun olin Kampissa kahvilla ja eksyin vahingossa JC liikkeeseen. Kamala virhe mutta täytyy myöntää että ei nyt mikään sellainen virhe mitä katuisin ja morkkistelisin sen takia. Rahaa meni about 30€ ja sillä rahalla sain kahdet farkut ja kaksi paitaa. Farkut olivat alessa 9,90€ joten en voinut vastustaa kiusausta kun huomasin, että oikeaa kokoa on vielä jäljellä.
Tänään menenkin juhlistamaan ystäväni syntymäpäivää. Menemme käymään kakkukahvilla Kakkugalleriassa. Olen halunnut mennä käymään siellä niin pitkään kuin muistan ja nyt vihdoin sinne pääsen. Pieni itsensä hemmottelu kuuluu arkeen, eihän sitä muuten jaksa. Lauantaina suuntaankin risteilylle, pieni irtiotto arjesta. En malttaisi odottaa.
Moikkelis moi ja terkut vaan kaikille.
-Nina-